Garnier Pure 3-in-1

 
När jag kom hem igår hittade jag ett mystiskt paket som... okej, det var inte så mystiskt. Jag visste faktiskt vad det var för något. Jag hade anmält mig som testperson till Garnier Pure 3-in-1 på Garniers facebooksida, och fick nu hem produkten. Även fast jag visste vad det var, så var det så klart spännande. Det är det ju alltid när det handlar om skönhetsprodukter, eller hur? Garnier Pure 3-in-1 har så klart en 3-i-1-effekt: rengöring, scrub och mask i ett. Den jobbar särskilt för fet och oren hy, och det kan nog passa mig rätt bra som har blandhy. Huden ska bli ren och klar och mindre glansig. Perfekt!
 
Jag fick ett helt papper med instruktioner på vad jag ska göra, så nu kan jag väl knappast göra fel...?
 
Tydligen ska jag bara testa den i sju dagar, vilket känns som lite för kort tid. Med tanke på att ett serum jag provade ganska länge och skrev ett omdöme om till företaget (recension kommer snart) inte var så bra som jag först trodde, och skrev i omdömet, så hade jag hoppats på en längre test-tid nu. Tror inte jag kommer kunna bilda mig någon riktig uppfattning på den tiden, men jag får försöka så gott jag kan.

Kommentarer
Postat av: Agnes

Fin blogg! Kolla gärna in min! :)

Svar: Tack, det ska jag göra!
BeautyBySoffy

2012-12-13 @ 19:26:15
URL: http://aggelife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0