Julklappar från syrran

Idag fick jag några julklappar av min syster, eftersom vi ska bort över julen. Tack Erika! <3
I det största paketet jag fick fanns ett manikyr-set! Det innehåller en handkräm, en nagelpolerare, en orangepinne (eller "nagelbuffare" som jag brukar säga) och en kräm för naglar och områdena runt naglarna. Väldigt snyggt paketerat i guld, tycker jag. Eftersom jag är test-galen så ska det bli superkul att testa!
 
Finns på H&M.
 
Ett puder från ELF fick jag också, Mineral Booster. Snart behöver jag ett nytt puder, så det passar bra nu. Dessutom ska det matta ner blank hud. Jag har rätt så fet hy, så det här ska säkert bli bra för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0