Tack "Tomten"!

Vi hade en liten julklappslek på julavslutningen idag. Alla i klassen fick en person att köpa julklapp till, men personen man gav till fick inte veta vem den fått paketet av. Riktigt kul lek faktiskt! Jag fick en ansiktsmask från Anatomicals, Farewell the Scarlet Pimplehell, ett mini-kit från Eucerin Dermatoclean som innehåller rengöring, ansiktsvatten, dagkräm och nattkräm (Burkarna syns inte åt rätt håll på bilden, men det är i alla fall en dag- och en nattkräm). Kul att prova Eucerin, har inte testat det särskilt mycket! :D Dessutom fick jag en silvrig eyeliner, Liquid Eye Liner, från Kicks egna märke. Är superglad för alla grejerna i presenten! Jag har testat eyelinern redan, och här under ser ni hur den ser ut:
 
Som ni ser så har jag min svarta eyeliner från IsaDora under, och den eyelinern jag fick idag är den silvriga som ligger över. Det syns inte på bild, men den skimrar lite i blått. Att lägga två eyeliners ovanför varann är supersnyggt, jag fick inspiration från Cecilia (hennes blogg hittar ni häär).
 
Riktigt snyggt resultat tycker jag det blev, och den här bilden är ändå tagen när jag har haft sminket på i minst någon timma och dessutom varit utomhus ett tag.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag har haft en ansiktskräm från eucerin som tagit slut alldeles nyss. Den va superbra och återfuktade huden samtidigt som den inte gjorde den fetare, super! Hoppas det funkar lika bra för dig :)

Svar: Det låter ju jättebra, min hud ska nog inte bli fetare än vad den är nu. Dock är den här krämen anti-age, haha, men det kanske inte gör så mycket. ;)
BeautyBySoffy

2012-12-28 @ 22:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0