The Body Shop Ultimate Adventskalender Lucka 13

Lucia-luckan öppnade jag idag. :) Den var ganska stor och i den fanns....
 
...en fullstorlek av Almond Hand & nail Cream. Faktiskt så gav jag den här och två andra handkrämer i serien, Wild Rose Hand Cream och Hemp Hand Protector, till min mamma i present för någon månad sedan. Hon testade den här handkrämen och den verkar fet och bra, och den luktar supergott! Så sedan jag fick kalendern har jag hoppats på en sådan här, och nu fick jag den äntligen. Som man hör på namnet så kan man även använda den till naglarna. Jag längtar efter att få prova den!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Den där är superskön och luktar extremt gott!

Svar: Ja, jag ser verkligen fram emot att testa den!
BeautyBySoffy

2012-12-14 @ 16:07:48
URL: http://chitza.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0