The Body Shop Ultimate Adventskalender Lucka 23

 
Jaaaa!!! Jag var rädd att det inte skulle komma någon Beautifying Oil, men i den 23:e luckan fick jag den! :D
Den jag fick var Olive Beautifying Oil. Roligt att allt inte var i Chocomania-serien, dessutom har jag inte provat något från TBS med olivdoft.
 
De här oljorna är inte helt nya för mig, som ni kan se i ett gammalt inlägg häär så fick jag ett litet prov på Satsuma Beautifying Oil i höstas. Den har jag fortfarande lite kvar av, trots att det var så lite i burken. Oljorna är alltså superdryga, så denna 100 ml-flaska kommer säkert räcka i minst ett år. Sedan beror det ju lite på hur ofta man använder den också, jag använder min satsuma-olja ungefär två gånger i veckan.
 
Man kan använda oljan i håret, ansiktet och på kroppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0