Chokladbruna naglar

Målade naglarna, och det fick bli en brun nyans den här gången. Nagellacket är från Depend, och jag tror det är första gången jag testade det även fast jag fick det förra året. Tycker att brunt är en höstfärg, och har därför inte använt det under våren och sommaren. Det var lätt att applicera det, och det blev jämnt (tills jag tog på överlacket för tidigt !). Fast färgen började lossna redan dagen efter att jag hade målat det, inte bra! Även fast kvaliteten kanske inte är den bästa på det här lacket, så gillar jag den bruna färgen. Kommer nog använda det en hel del i höst och vinter. :)
 
Det här är vad jag har använt: Depend Nailpolish nr. 230, Diamond Dry Top Coat Brilliance.
 
Överlacket fick jag på köpet när jag handlade i USA, i en affär som hette Sally. Det är verkligen jättebra; det torkar fort och ger mycket glans. Tyvärr vet jag inte om det går att köpa i Sverige.
 
Ha det bra!
/Sofie

 

 


Kommentarer
Postat av: Moa Axelsson

Kan du inte uppdatera snart!!! Puss :* <3<3

Svar: Jodå, det ska göras nu! Puss på dej <33
BeautyBySoffy

2012-10-15 @ 22:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0