Lypsyl på händerna

Ansiktsvatten Nivea Visage pure effect stay clear, 59 kr, Handkräm Lypsyl skincare Hand creme silky and soft, 21 kr, Sminksvampar Ica Maxis egna, ca 20 kr.
 
Najdå, det är bara märket som heter Lypsyl. ;) Det här köpte jag i fredags. Ansiktsvattnet, från H&M, ska hjälpa till att rengöra och matta ner huden. Blev tipsad om det av min syssling Moa, så jag hoppas det är bra. Sminksvamparna och handkrämen är från Ica Maxi. Sminksvamparna tänkte jag använda till att fixa roliga mönster på naglarna med, och fixa till min foundation med. Jag använder pensel när jag gör det, men om man fixar till lite med svamp efteråt så syns inte penseldragen så tydligt. Handkräm behövde jag en ny, och det fick bli denna. Den stödjer dessutom Rosa Bandet med 2 kr! Har aldrig testat den här handkrämen förut, en recension kommer senare.

Kommentarer
Postat av: annaponny :P

Najs blogg! Jag har ett liknande ansiktsvatten och det funkar jättebra :)

Svar: Tack så mycket! Ja, visst gör det? Det är drygt och räcker länge också. :)
BeautyBySoffy

2012-10-20 @ 08:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0