Maybelline Color Tattoo

 
Nu känns det som jag har köpt en massa grejer, men inte visat dem här så jag ligger lite efter. Men i alla fall, den här ögonskuggan köpte jag för några veckor sedan. Det är Maybelline Color Tattoo i färgen On and on bronze. Mamma hade 20% rabatt på skönhetsprodukter på Lindex, så då köpte jag denna eftersom jag hade varit lite nyfiken på den. Och jag ångrar mig verkligen inte, den är suuuperfin! Den är lätt att applicera också, eftersom det är en krämskugga. Så här ser den ut:
 
 
Jättefint skimmer tycker jag. På handen har jag tagit ganska mycket, men tar man lite mindre så passar den perfekt till vardags. Kommer användas mycket, garanterat! 
 
Finns på ställen som Lindex och Kicks, 99 kr. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0