Newfixed

Såhär såg mitt golv ut förut idag, när jag fick dille att städa litegrann på mina sminkhyllor. Inser nu att jag har ganska mycket smink och andra skönhetsprodukter... Men skulle inte tacka nej till mer! Tror man blir mer blind för hur mycket smink man har, ju mer man får liksom. Fast lägger man ut det såhär så ser man ändå att det är en hel del...
 
Menmen, jag fixade i alla fall lite, och de flesta hyllorna ser ungefär likadana ut som förut, men jag tänkte visa en söt liten grej.
 
Hittade den här lilla burken/kannan/muggen/vad-man-nu-vill-kalla-det, och tänkte att den skulle passa perfekt att ha penslar och borstar i. Och det gjorde den!
 
 
 
Sen glömde jag att visa en till sak jag hittade i mammas sminksamling i förra inlägget. En pensel från Yves Rocher. Vet inte om den kanske är till för concealer eller så, men jag tycker den passar perfekt som vanlig ögonskuggspensel. Jag hade ändå annars behövt köpa en ny, vill nämligen ha en för ljusa skuggor och en för mörka.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0