Nytt gammalt

Hjälpte mamma att rensa i sitt sminkskåp idag, och passade på att ta det som hon inte ville ha längre. ;)Visserligen är väl det här sminket ganska gammalt, och jag vet att man inte ska använda gammalt smink, men sånt orkar jag inte bry mig om just nu.
 
Det är i alla fall två läppstift och två läppennor (de hör dock inte ihop!). Jag har swatchat dem här:
 
De översta är läppstiften och de understa är läppennorna. Det ljusa läppstiftet är från ett märke som heter BWC (? ingen aning om vad det är!), den röda läppennan är från IsaDora och de andra två är från Luminelle (tydligen något man i alla fall har kunnat köpa på Yves Rocher).
 
Jag vet egentligen inte riktigt med det mörka läppstiftet, men resten ska jag nog få användning av. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0