Soo cute!

Herregud vilken gullig kopp-ställning jag hittade i köksskåpet! Heh, mamma var lite tveksam om att jag skulle ha smink i den, men läit mig ändå använda den. Först tänkte jag bara ha lite random sminkgrejer i den, men sen kom jag på att det skulle vara mycket gulligare med bara en massa läppgunk. Jag är supernöjd, det blev liksom det lilla extra! :))
 
I den ena lilla koppen har jag mitt Victoria's Secret-läppglans (jättesnyggt och jätteglansigt :D), ett kletigt från IsaDora och några från tidningar.
 
I den vita koppen har jag några glans och några läppbalsam. Det tubformade är från Lindex.
 
I den gröna koppen har jag bara läppglans. Två från LipSmacker och resten från tidningar. Personligen tycker jag att glansen som kommer med tidningar duger bra, det är väl mer när det kommer till saker som foundation och hudvård som man borde köpa grejerna. (Det som sticker fram är från en annan kopp).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0