Dr. Bronner's Magic Soaps!

Ni som har lite koll på den här produkten vet nog att många använder den även till att göra rent sminkpenslar och borstar. Men för er andra så tänkte jag tipsa om det! Jag använde bara den här som duschtvål i början, vilket den också var super till, men sen bestämde jag mig för att testa att använda den till mina penslar och borstar och det funkade hur bra som helst!
 
Penslarna blev som nya igen, jätterena! Och det gick fort också: när man vanligtvis kanske behöver två tvålpump från en vanlig tvål, så räckte det med en liten droppe av den här. Den är väldigt lös i konsistensen, men löddrar ändå superbra! Det är inte ofta jag vill köpa om produkter (eftersom jag gillar att prova nytt), men den här älskar jag och kommer definitivt köpa om igen snart! 
 

Kommentarer
Postat av: isabella

var köper man denna?

Svar: Jag har inte sett den i någon affär, men jag vet att den finns på bl.a. feelunique.com :)
BeautyBySoffy

2013-08-24 @ 19:31:53
URL: http://blackfall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0