Favoriter ur OPI San Francisco Collection

Lost On Lombard
 
Såå fin färg! Jag vill inte kopiera andras bilder, så sök på google efter denna färg, den är mer vampyr-röd än den ser ut på den här bilden och har ett väldigt mörkt djup i sig.
 
In The Cable Car-Pool Lane
 
In The Cable Car-Pool Lane är lite mer lila, som man ser i flaskan, men inte lika illig som på bilden här. På swatches jag sett så är den mer åt det lila hållet, men även den med lite vamprött i sig. Den har en plommon-aktig ton och ser superduperfin ut! Kan inte bestämma mig för om det här är min favorit, eller om Lost On Lombard är det.
 
 
Incognito In Sausalito
 
Alla lacken ser mycket ljusare ut i flaskan än vad de är på olika swatches, så denna färg är också mer djupblå, på gränsen till svart. Riktigt nattmörk, liksom. Jag skulle älska-älska-älska att ha denna på mina naglar i höst och vinter!
 
Muir Muir On The Wall
 
Det här verkar vara det enda av de här lacken som ser ut som det gör i flaskan! Det är som en mörkröd botten med lila och nästan lite brunt skimmer i, verkligen en mystisk färg. Kan tänka mig att denna ser sjukt cool ut i mörkret!
 
 
San Francisco-kollektionen ska finnas i butik i augusti, och jag börjar bli mer och mer sugen på den. Vid första anblick tyckte jag inte den var så speciell, men efter att ha sett färgerna närmare, swatchade, så hittar jag ett par stycken jag tycker är speciella. Jag tror de mörka, dova färgerna är perfekta till hösten och vintern, och jag kan knappt vänta tills jag "får" börja använda såna färger! Dessutom är det extra kul med den här kollektionen efter att jag har varit i San Francisco.
 
Har ni någon favorit i kollektionen?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0