Glossybox Augusti 2013

Temat för augustis Glossybox är "Beauty is golden" och ska symbolisera den gyllene sensommaren. Jag tycker temat är ganska kul, men vet inte riktigt hur bra jag tycker att produkterna passar in egentligen... Menmen, jag bryr mig faktiskt inte så mycket om det. ;)
 
Det roligaste i boxen hade nog varit CC-creamen, om jag nu hade kunnat använda såna produkter. Nu blir det ju tyvärr så att jag får spara på denna, men resten känns också rätt roligt. Ett schampo behövde jag, en eyeliner kan jag väl inte säga att jag behövde men den verkar spännande och är i pennform så det blir enkelt att applicera.
 
Shower gelen och parfymen luktar verkligen superfräscht och de ska bli roliga att testa! (Även fast jag har hur många shower gels som helst.) Nagellacket var fint, men hur många rosa färger har man inte redan? Och dessutom är det här det tredje nagellacket jag får, på fyra boxar! Lite väl mycket nagellack, men jag ska inte klaga för det är ju ganska kul. :)
 
För övrigt kan jag säga att det var hela tre fullsize-produkter med, så det var jättebra! 
 
1. Neccin nr 1 Dandruff Treatment 165 kr/250 ml
 
2. L'Oréal Paris Nude Magique CC Cream (nylansering) 169 kr/30 ml
 
3. Mexx Energizing Woman Showergel + EdT (nylansering) EdT: 295 kr/30 ml (inget pris på showergel?)
 
4. Be a Bombshell Onyx Black Eyeliner 120 kr/st (förstår inte om detta är Glossybox's egna? Det stod i alla fall Glossybox på kartongen... Lite tråkigt i så fall, eftersom det inte går att köpa, men den ska bli kul ändå!)
 
5. Claudia Nailpolish 45 kr/11 ml
 

Kommentarer
Postat av: linda

vill också ha:D

Svar: Ja, skaffa! =D
BeautyBySoffy

2013-08-30 @ 19:12:53
URL: http://www.nattstad.se/Lindalinnros
Postat av: Kajsa

Hej va gärna med i min "veckans grymmaste blogg".

2013-09-01 @ 10:00:37
URL: http://spystina.blogg.se
Postat av: Sara Blomqvist Johansson

åh vill också ha glossybox!!

Svar: Ja det är verkligen kul! =)
BeautyBySoffy

2013-09-01 @ 17:22:39
URL: http://saracatharina.blogg.se/
Postat av: B R O W N S U G A R

Kul att alla fick så olika produkter :}

Svar: Ja, jag såg att det var väldigt mycket annorlunda grejer i andras boxar =)
BeautyBySoffy

2013-09-01 @ 21:32:03
URL: http://www.brownsugar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0