Lite nytt

Hejhej! Förlåt för dålig uppdatering, men jag har haft fullt upp med nollning hela veckan. Ska försöka komma igång bättre med bloggningen igen!
Igår var jag i alla fall på stan med några kompisar och köpte lite nödvändiga grejer. Det första jag köpte var en Inliner Kajal från Isadora i färgen Blonde. Jag har en vit kajal sen innan, men den är från en tidning (inte så bra alltså) och så är den väldigt lysande vit. Den här färgen är lite mer hudfärgad fast ändå ljus, och jag har hört att bland andra Sofie tycker om den väldigt mycket. 
 
Här ser ni färgen; den är mest till för att pigga upp ögat lite, inte för att ge nån lysande färg som syns för mycket. Har provat den en gång, och den verkar bra!
 
Upptäckte också att de hade både den nya nagelbandsoljan och 6-in-1-lacket från Isadora på Åhléns, så det fick bli dom också! Överlacket (som också funkar som underlack) har jag varit nyfiken på ett tag, för de jag har hemma är så dåliga, och oljan köpte jag till mamma som har jobbiga nagelband. På köpet fick jag en glasfil, så det var absolut win-win! :)
 

Kommentarer
Postat av: Evelina

Kajalen är svinbra! Perfekt färg och medel hållbarhet! :D

Svar: Ja, jag har använt den varje dag sen jag köpte den! =)
BeautyBySoffy

2013-08-28 @ 18:50:45
URL: http://beautyfreakme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0