L'Occitane

När jag var på flygplatsen på väg hem från Frankrike så hittade jag en L'Occitane-butik, och eftersom jag var  i Provence och märket kommer därifrån, så ville jag ju köpa nåt såklart haha! Nej, det var inte därför, utan jag hittade ett litet kit med hand-och fotkräm för 150 kr, och jag har hört att dessa produkter ska vara bra. 
 
Både handkrämen och fotkrämen är för torr hy, så jag gissar att de är ganska feta till konsistensen. Tänkte använda dom i vinter, då jag brukar bli torrare.
 
När jag hade betalat fick jag också med denna lilla söta handkräm på 10 ml. Tror den blir perfekt om jag ska iväg några dagar. :) 
 
Det kan ju dröja lite, eftersom jag ska använda produkterna i höst/vinter, men sedan tänkte jag göra recensioner av åtminstone den större handkrämen och fotkrämen.
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Taggade dig till en Crazy About Lipstick-tag på YouTube så om du vill, såklart, och får tid över någon gång så skulle det vara jättekul att se! :D

Här är länken till videon jag gjorde och i beskrivningen finns frågorna också! :)

https://www.youtube.com/watch?v=2PLocAPvITk

Svar: Åh, vad roligt! =D Jag ska absolut titta på din video och jag gör säkert en egen också! Vi får dock se när jag har tid. :)
BeautyBySoffy

2013-08-21 @ 15:49:59
URL: http://sofies.sajk.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0