Månadens Tomma: Juli Del 1

Hejhej! Nu finns en ny kategori som heter "Månadens Tomma" och som ni kanske förstår så kommer jag visa produkter som tagit slut och berätta lite kort om vad jag tyckte om dom. Det kommer nog inte komma såna här inlägg varje månad, men när jag känner att jag har tillräckligt många tomma produkter helt enkelt. Nu har jag dock väldigt många, så jag delar upp det i två inlägg.
 
 
Batiste Dry Schampoo XXL Volume 79 kr

Fick detta av min syster när hon redan använt en del, så jag använde det inte så länge. Men det var ett bra torrschampo, gjorde rent och fräscht.
 
The Body Shop Rainforest Moisture Schampoo 95 kr

Tyckte inte om detta schampoo så mycket eftersom det var sulfatfritt och inte löddrade. Gjorde väl rent, men jag gillade inte känslan.
 
The Body Shop Earth Lovers Lemon & Thyme Shower Gel 95 kr
En bra shower gel som luktar superfräscht! Dock var den väldigt rinnig, och tog därför slut fort.
 
Basiron AC Gel 5% ca 99 kr
Det här är en duschgel som man använder på akne-områden (om man har det), t.ex. ryggen. Jag tyckte att den här funkade riktigt bra, finnarna försvann!
 
By H&M White Mulberry Deodorant 
Osäker på priset, men jag betalade 10 kr på rean. Jag köpte den bara för att den var så billig, och den var verkligen inte bra! Den luktade nästan svett från början, var alldeles för blöt och hjälpte ingenting. Köp den inte!
 
Nivea Pearl & Beauty Anit-Perspirant ca 35 kr
Bra deo som jag har haft flera gånger! Luktar supergott och är väldigt bra för att vara en roll-on.
 
Neostrata Ultra Moisturising Face Cream ca 280 kr (för fullstorlek)
Jag har använt den här krämen tillsammans med de andra produkterna i serien, och tillsammans har de gjort min hy jättefin, med mindre akne. Nu har jag en starkare ansiktskräm som jag hellre använder, för att öka effektiviteten ännu mer, men denna var bra!
 
The Body Shop Strawberry och Sweet Lemon Body Butter 185 kr (för fullstorlek)
Jag hade även i doften Moringa och alla tre luktar mums! De är jättebra och dryga, och återfuktar kroppen perfekt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0