Månadens Tomma: Juli Del 2

Här är nästa del av Månadens Tomma:
 
 
The Body Shop Almond Hand & Nail Cream 200 kr
Den bästa handkrämen jag har provat! Luktar jättegott och återfuktar superbra. Jag brukar få torra händer på vintern, men i vintras när jag använde denna så var jag inte torr alls. Ni hittar recension på den här, kommer definitivt köpas igen!
 
Anatomicals Churned Out Nice Again och Smother Superior ca 89 kr
Egentligen är dessa bra återfuktare, men den starka doften övertar tyvärr den bra känslan. Båda två har en konstig doft och det luktar alldeles för starkt, så jag kommer absolut inte köpa dom igen! I så fall om de har nån med god doft.
 
Yves Rocher Vanilla Lemon Lip Balm 19 kr
Köpte det här på Limited Edition i julas och har använt det hela tiden. Doften är annorlunda men god, och läpparna blir mjuka och sköna. Perfekt att ha i jackfickan.
 

Yves Rocher Aple Delight Bath & Shower Gel 19 kr
Denna lilla shower gel var tyvärr Limited Edition, så den finns inte att köpa längre. Men den luktade såå gott! Fungerade också bra, som jag tycker att de flesta shower gels egentligen gör, men doften gjorde den speciell.
 
The Body Shop Camomile Gentle Eye Make-up Remover 115 kr
 För det första stämmer inte namnet, det sved som attan när jag hade använt den på samma ställe några gånger. Och dessutom tyckte jag inte den tog bort eyeliner särskilt bra. Till mascara var den dock okej. Kommer recension senare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0