Önskat: Tips på vita kajaler

 
 
 
 
 Jag fick en frågan av en läsare, Mydayishappy, om att tipsa om någon bra vit kajal, och sanningen är att jag själv bara har en från en tidning (som i och för sig är helt okej, men borde skaffa mig en annan) så jag tänkte tipsa om två stycken som jag tycker verkar bra! 
 
Den första är från Maybelline och det är deras billigaste kajal. Den vita är till för att läggas i vattenlinjen och skapa en piggare look. Jag tror att denna är en perfekt och enkel vardagskajal som öppnar upp ögonen ordentligt.
 
Sen har vi Inliner Kajal Blonde från Isadora, som inte är helt kritvit utan lite mer åt nude-hållet. Jag har hört att den här ska vara riktigt bra, och jag funderar själv på att skaffa mig den. Den finns även i den vitare färgen 50 Satin White, men att den inte är helt vit gör nog att resultatet blir mer naturligt, men ändå vaket.
 
Jag hoppas att du som frågade om tips blev nöjd och har fått lite bra förslag! Ni får gärna fortsätta fråga om saker ni undrar eller be om tips, jag blir jätteglad över att hjälpa till och få inspiration till nya inlägg, så fråga på! :)

Kommentarer
Postat av: MyDayIsHappy

Tack! :)
Vart kan man köpa maybelline's kajal?

Svar: Det var så lite, bara kul att hjälpa dig! :) Maybelline finns lite överallt, bl.a. på Kicks, Åhléns och Lindex! Kan nog även finnas på ställen som Ica Maxi. :)
BeautyBySoffy

2013-08-01 @ 20:07:22
URL: http://mydayishappy.blogg.se
Postat av: mellab.blogg.se

Fin blogg! Hur många besökare har du ungefär per dag?

Svar: Tack! Det beror helt på hur mycket jag uppdaterar och så, jag vill inte säga hur många, utan det jag bryr mig mest om är att jag tycker det är roligt att blogga. :)
BeautyBySoffy

2013-08-05 @ 21:50:50
URL: http://mellab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0