Presenter!

Häromdagen hade jag och en kompis gemensamt "poolparty" och då fick jag en hel del presenter, allt inom skönhet såklart! Bilderna är inte i ordning av vem jag fick grejerna ifrån, utan jag tackar alla nu för allt istället! Jag blev jätteglad! :)
 
Jag fick ett läppstift från Lumene, ska bli riktigt kul att prova eftersom jag inte har nåt läppstift därifrån, en tvål från Lush som luktar goottt, nagelstickers, nagelremover-lappar och ett nagellack från okänt märke. Tänkte visa nagellacket i en NOTD snart!
 
Här ser ni läppstiftet nära, en jättefin nude-rosa färg. På handen har jag dragit på läppstiftet två gånger på den översta "randen" och en gång underst, det går alltså att bygga upp bra. Hela namnet är Lumene Natural Code nr 4 Satin Coral. 
 
 Sen fick jag även en badbomb och en dusch-gelé från Lush, en mascara från The Body Shop som jag har haft förut och tycker mycket om, och min efterlängtade Escada Cherry In The Air-parfym! Använder den varje gång jag går utanför huset. <3
 
Lush Sweetie Pie-jellyn ser ut såhär i, jättecool! Antingen kan man använda den som den är, som en geléklump alltså, och tvåla in sig, eller så kan man frysa in den så den blir mer som en vanlig tvål. Den luktar jättegott och ska bli spännande att använda! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0