Shopping

Hade en liten shopping-dag med Maddis idag, jättekul trots mitt onda huvud! Först gick vi till Make Up Store där jag köpte läppennan The Perfect Pink som jag har trånat efter sen Linda Hallberg använde den på sin blogg, och till det det nya läppglanset ur Jelly-kollektionen. Sen hittade jag ett billigt Lancome-lack och ett läppglans från BareMinerals på Åhléns-rean. Sååå nöjd med min shopping! :D
 
Bare Minerals 7 Layer Cake Natural Lipgloss 
 
Fick detta läppglans för 76 kr, istället för 305 kr som det kostade från början. Det var halva reapriset, supernajs! Färgen är ljust rosa, men det blir mest genomskinlig glans på läpparna. Än så länge känns det som ett skönt läppglans, men jag skulle nog inte betala 305 kr för ett nästan färglöst glans. (Är osäker på vilken färg det är, men tror det är den jag skrev under bilden.)
 
Lancome Le Vernis nr 018 Bloody Black Cherry
 
Hittade även det här höstiga nagellacket på rean, som kostade 305 kr innan rean, men jag betalade bara 74 kr. Färgen är lila men på gränsen till brunsvart, perfekt till hösten och vintern! Den översta bilden är tagen med blixt, men färgen ser egentligen ut så som på den understa bilden, utan blixt.
 
Make Up Store Lippencil The Perfect Pink
 
Japp, det är verkligen den perfekta rosa färgen! Jag lovar att jag ska visa hur allt ser ut på, och tänkte även göra en video med swatches. I alla fall, den här läppennan visade Linda Hallberg på sin blogg, tillsammans med ett läppglans som hette Fuschia tror jag. Jag blev så sugen på färgen på pennan, men läppglanset tyckte jag sådär om, så jag köpte det här istället:
 
Make Up Store Orchid Lipgloss Wand Duo
 
Detta superfina läppglans kom i augusti-kollektionen, och är ganska välkänt redan. Det är en jättefin rosa, lite skimrig-glittrig färg som passar bra ihop med läppennan jag köpte. Åh, vad det här kommer användas mycket av mig!
 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Fina fynd! :D
Läppglanset är ju såååååå fint!

Svar: Ja visst är det? Kommer använda det mycket, känner det på mig! =D
BeautyBySoffy

2013-08-09 @ 11:20:23
URL: http://sofies.sajk.com
Postat av: B R O W N S U G A R

Läppglanset är såå fint :D

Svar: Jaa, älskar det redan! :D
BeautyBySoffy

2013-08-09 @ 18:23:19
URL: http://www.brownsugar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0