Solkräm till semestern

Lagom tills alla kommer hem från semestrarna så åker jag iväg till Frankrike, hehe! Jag ska bo hos en familj vi känner och öva min franska och engelska. Och sola såklart, eftersom det är vid Rivieran! Det kommer säkert bilder senare. :)
 
I alla fall, eftersom det kan bli uppemot 37 grader, måste jag ha en solkräm såklart. Och eftersom jag älskade den jag fick i Majs Glossybox, så fick det bli en till Hawaiian Tropic Silk Hydration Protective Sun Lotion. Dock hade den jag fick i Glossyboxen bara SPF 15, och jag brände mig fast jag använde den, så nu blir det en med 30 istället! Då tror jag skyddet räcker, och jag älskar ju solkrämen; den luktar jättegott och är skön att smörja in!
 
Finns på bl.a. Kicks och kostar 119 kr.
 

Kommentarer
Postat av: elsa

Svar: Ja den är väldigt fin den med! :D
Allt bra annars?

2013-08-09 @ 12:49:21
URL: http://bluueeandgreen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0