Veet-produkter!

Veet Hair Removal Cream, 79 kr och Veet Hair Minimising Body Lotion, 59 kr
 
När vi var på båtsemester så köpte mamma och jag en hårborttagningskräm och en "Hair Minimising Body Lotion" från Veet. Jag blev sugen på att prova nåt nytt inom hårborttagningsvärlden och tyckte Veet kunde vara ett kul märke.
 
Hårborttagningskrämen funkar så att man stryker på krämen och låter den verka i cirka 3 minuter, och efter det skrapar man bort krämen och håret med en liten skrapa. Jag har använt den en gång och tyckte inte det var nån skillnad i "hållbarhet" mot rakning, så sen dess har jag faktiskt inte använt den, eftersom det tar längre tid att bli klar. Men jag ska prova den mer innan jag säger för mycket!
 
Minimising-krämen har jag dock använt mer, och den gillar jag rätt mycket faktiskt! Den ska få håret att växa ut långsammare och den ger väl ingen mega-effekt, men jag tycker ändå jag märker skillnad.
 
Det här var bara lite mini-info om produkterna, och jag ska berätta mer om dom och om vad jag tycker när jag har provat dom mer. Så det kommer recensioner om ett tag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0