Vinsten från E.l.f.!

När jag kom hem från Frankrike väntade mitt efterlängtade e.l.f.-paket på mig! Det var jättefint inslaget med ett gulligt kort till. <3 
 
Jag visste ju ungefär vad som skulle finnas i, men det var jättespännande att öppna ändå!
Så det jag vann var alltså en e.l.f. Personal Blend Foundation SPF 15, en e.l.f. Jumbo Eyeshadow Stick och en e.l.f. Mineral Moisturizing Lip Tint SPF 8.
 
 Foundationen har alltså fyra olika färger som man kan mixa till sin egen hudton. Perfekt året runt! Tyvärr kan jag ju inte använda den p.g.a. min ansikts-serie, men jag ska absolut spara den här tills jag slutar med serien!
 
Ögonskuggspennan trodde jag skulle vara brun, men den var mörkgrön med skimmer i. Kanske lika bra det, eftersom jag redan har en brun krämskugga. Tycker i alla fall den här färgen är jättefin, och den kan nog framhäva blåa ögon bra! 
 
Ursäkta den oskarpa bilden, fick tyvärr ingen bra! :( 

Lip tintet är i en jättefin, faktiskt mörkrosa, färg. Bilden visar inte riktigt den rätta färgen, men jag ska visa alla produkter swatchade i andra inlägg. I alla fall så är det en perfekt vardagsfärg som jag tror jag lätt kommer kunna slänga på mig varje morgon! Älskar att den har SPF och att den smakar godis! =D
 
Ni hittar e.l.f.s webbshop häär, och själv kommer jag nog shoppa något därifrån snart, blev väldigt sugen nu haha...
 
Tack så jättemycket e.l.f.! Ni gjorde massor av dagar för mig! <3
 
När jag var borta fick jag också veta att jag hade vunnit en Boots-tävling med två läppstift, så de kommer jag visa senare under dagen! :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

fina priser du vann!! jag har veckans bild tävling och jag hoppas att du vill vara med, det skulle vara jättekil! den avslutas idag på kvällen :)

Svar: Ja jag är såå nöjd! =DKanske att jag är med, vi får se. =)
BeautyBySoffy

2013-08-18 @ 12:56:11
URL: http://thejennie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0