Isadora Flex Tip Eyeliner

Eyelinern jag fick i julklapp av mamma och pappa är Isadora Flex Tip Eyeliner, som jag kom på att jag önskade mig i sista stund! Jag har flera olika eyeliners här hemma redan, några flytande och en i cake-form, men de svarta flytande har ingen bra spets. Det blir liksom lite trubbigt, och så vill man ju inte ha det. Cake eyelinern är bra, men jag kände för en riktigt lång spets som man bara kan göra ett svepande drag med, och det kan man ju verkligen säga att den här har! Linjen blir smal och precis, och jag tycker den är lätt att jobba med. Ni kommer få se sminkningar med den här snart, antagligen i en nyårssminkning!

Kommentarer
Postat av: Sofies skönhetsblogg

Min favorit! Har knappt rört någon annan sen jag köpte denna, hehe! :D

Svar: Åh men det låter ju bra! Får se om jag blir lika beroende ;)
BeautyBySoffy

2013-12-28 @ 15:45:07
URL: http://sofies.sajk.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0