Julklappar från Maddis! <3

God jul allihopa, hoppas ni har det bra! Jag har redan fått lite julklappar, av Madde, som jag blev jätteglad för och som jag tänkte visa er nu. Det jag fick var en ögonskuggspalett från Maybelline och ett snyggt vamprött nagellack från L'Oréal. Jättefina saker, tack så jättemycket Maddis! :D
Maybelline Diamond Glow 02 Coral Drama

Paletten från Maybelline har jag hört bra om, och faktiskt varit lite nyfiken på. Det visste inte Madde, men hon prickade rätt ändå! :) 
Det är jättefina, naturliga färger och eftersom de går i bruna/guldiga toner så kommer det säkert bli mycket användbart till vardags. Ska visa swatches på den här paletten senare!
L'Oréal Paris Color Riche Scarlet Vamp

Nagellacket är från L'Oréal och jag har aldrig provat lack från det märket, så det ska bli spännande att se hur det funkar. Färgen är supersnygg, vampröd. Jag har ett lack från Lancôme som också är vamprött men det är på gränsen till svart, så det är jätteroligt att ha ett som har lite mer av den röda tonen i sig. Kan tänka mig att det blir supersnyggt med 2-3 lager.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0