Julröda naglar

Nu när det snart är jul så gissar jag på att många kommer bära röda nagellack på sina naglar, själv kommer jag självklart göra det! Det roliga med röda lack är att det finns i så himla många olika nyanser, allt från klarrött till vinrött på gränsen till svart. Till julen passar det ju extra bra med ett med guldglitter i också, extra festligt! Jag själv kommer använda mitt nya lack från L'Oréal på julafton, kanske med ett lager glitter över på några naglar. Här är lite tips på olika röda nyanser:
 
  • Klarrött: China Glaze Nail Laquer Salsa
  • Vinrött/plommonlila: Lancôme Le Vernis Bloody Black Cherry
  • Julrött med glitter: Depend Nailpolish nr 091
  • Vamprött: L'Oréal Color Riche Scarlet Vamp
  • Skimrande djuprött: BK Deluxe Premium Nailpolish nr 31
 
Hur ska ni fixa era naglar? :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0