La rive

La Rive Vanilla Touch och Sweet Rose, ca 40 kr
 
Jag återupptäckte de här parfymerna från La Rive ganska nyss faktiskt, har haft dom länge men de har inte blivit så använda på senaste tiden. Faktum är att de faktiskt är väldigt bra; de luktar gott och måste säga att de håller väldigt bra för att vara så billiga parfymer! 
 
Sweet Rose är min favorit av de här två, den luktar blommigt och är lite tyngre utan att vara alldeles för söt. Vanilla Touch luktar helt okej, jag har en annan vanilj-body mist jag hellre använder, men denna är absolut helt okej, och som sagt håller de väldigt bra så jag är positivt överraskad! Även fast de inte är mina favoritparfymer så tycker jag definitivt de är värda det billiga priset på 40 kronor, och de finns på bland annat H&M!
 

Kommentarer
Postat av: Bella :)

ÄLSKAAA sweet rose <3

Svar: Den är god! Har haft den hela veckan :)
BeautyBySoffy

2013-12-17 @ 23:14:28
URL: http://iisabellaschytt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0