MAC-presenter från pappsi <3

Idag när pappa kom hem från USA hade han med sig två presenter till mig eftersom han inte hade hittat Urban Decay-paletten jag önskar mig. Istället hade han köpt två produkter från MAC, GUD vad gulligt! Tack så jättejättemycket pappa!
Jag har inte tid att visa de nära nu, men om ni är MAC-nördar kanske ni kan se vilka produkter det är? I alla fall är det en ögonskuggspalett och ett läppstift, ni får se mer imorgon... ;)
Behöver jag säga att det gjorde min dag och att jag blev överlycklig?? :D

Kommentarer
Postat av: Sofies skönhetsblogg

Åh, vad gulligt av honom! Ser fram emot att se vad det är för färger! :D

Svar: Ja det var supersnällt! :D Du får se dom snart ;)
BeautyBySoffy

2013-12-07 @ 20:51:14
URL: http://sofies.sajk.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0