Maybelline Diamond Glow 02 Coral Drama Swatches

Här har ni Maybelline-paletten som jag fick från Madde! Färgerna är jättefina och väldigt bra pigmenterade. På baksidan av paletten finns en liten guide där de visar hur man kan lägga skuggorna för att få ett snyggt resultat, så det ska jag deifinitivt prova nån dag! 
 
Alla skuggorna är skimriga, och den vita blir nog perfekt som highlighter i ögonvrån. Jag är lite svag för mörkbruna nyanser, så den mörkaste av dessa är jag lite kär i, och tror den blir perfekt i globlinjen. De två mittenfärgerna är också fina och blir nog bra att ha över hela ögonlocket. 
 
Jag har provat skuggorna en gång än så länge, och de var riktigt fina. Dock la de sig efter en kväll lite i vecken, men det kan ha berott på att jag inte hade någon bas under. Återkommer säkert snart om vad jag tycker om paletten när jag hunnit testa den lite mer!

Kommentarer
Postat av: Mima

wow så fin skugga! :)

Svar: Ja den är jättefin! Kommer nog använda den mycket särskilt till vardags :)
BeautyBySoffy

2013-12-26 @ 19:39:35
URL: http://mimedus.papper.fi
Postat av: Ebba

SV: Det kan jag fixa, superfina ögonskuggor förresten! :)

Svar: Vad bra! Tack! :)
BeautyBySoffy

2013-12-26 @ 20:29:55
URL: http://ebbaamandusson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0