NOTD: Depend nr 104

Jag har haft så mycket i skolan nu att jag knappt har hunnit måla naglarna, katastrof! Idag fick jag i alla fall tid till det vilket jag är såå glad över. :D
 
Nagellacket jag använde den här gången är ett från Depend som jag knappt har använt, men jag tyckte det passade nu i mörkret. Jag tror att det är nummer 104, men jag är osäker eftersom det mesta har skrapats bort. Det är i alla fall ett riktigt coolt glittrigt, svart lack med skimmer i andra färger som grönt och lila. Jag vet inte hur bra det kom fram i bilderna men man kan ana flera olika färger i den svarta grunden. Väldigt häftigt är det, och tyckte det var ovanligt lättapplicerat för att vara Depend, men det kan bero på att det är mycket kvar i flaskan och då brukar det ju vara lättare. Får se hur bra det håller också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0