Ny handkräm som gör gott

The Body Shop Cranberry Joy Hand Cream, 65 kr

Ja, jag har köpförbud när det gäller skönhetsprodukter till 1:a februari, men igår var näst sista dagen att köpa den här handkrämen när en del av pengarna går till Flicka-projektet. 10 kr går till flickor i Etiopien för att de ska kunna gå i skolan och slippa barnäktenskap. Får jag chansen att köpa något där pengarna går till något viktigt så gör jag det gärna, om det är en produkt jag behöver och vill ha såklart. Nu är jag inte i akut behov av handkräm, men det går ju alltid åt. 
 
Är extra glad eftersom de här dofterna försvinner efter jul, och Cranberry Joy luktar ju såå gott! Kommer bli lyxstunden på dagen att smörja in händerna med den här haha! Ganska dyrt med 65 kr för 30 ml, men man får tänka på det viktiga pengarna går till!
 
Gott nytt år på er förresten! Jag ska göra en sminkning senare ikväll, och om ljuset är okej kommer det kanske upp bilder imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0