Océane MakeupRemover Pen

Den här makeupremover-pennan fick jag i min senaste glossybox, och helt ärligt har jag knappt haft någon användning för den. Jag har glömt bort att använda den också, har faktiskt bara använt den en gång. Jag tycker idén är lite konstig ändå; udden blir ju smutsig efter bara en användning och då kan man ju inte ta bort annat? Jag tog bort lite eyeliner, men sen när jag skulle ta bort på andra ögat så blev det bara ännu smutsigare eftersom den hade blivit svart.
 
Nu kanske det i och för sig har torkat in lite, men ändå. Och så kan man ju byta eller tvätta tippen, men jag föredrar nog faktiskt mina spetsiga tops. Ska dock prova den här några fler gånger och skriva igen om jag ändrar vad jag tycker. :)

Kommentarer
Postat av: undefined

Måste testa min också :D

Svar: Ja gör det, och se vad du tycker! :)
BeautyBySoffy

2013-12-05 @ 14:04:11
URL: http://www.brownsugar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0