Presenter till paketlek

Kicks Body Lotion Chocolate Toffée, 69 kr, Yves Rocher Eau de Toilette Blackberry, 49 kr
 
Nu har jag shoppat lite grejer till en julklappslek som jag kommer ha varit på igår när det här inlägget kommer upp. Det skulle vara värt 80 kronor totalt, och mitt kostade 84 kr så det var perfekt! Det jag köpte var en body lotion från Kicks egna märke och en parfym från Yves Rocher. Bodylotionen var på rea så den kostade bara 35 kr vilket var ett väldigt bra pris för 300 ml! Gillar att det är pump på förpackningen så det inte kladdar så mycket.
 
Egentligen tänkte jag ta den parfymen som doftar hallon, men den luktade så somrigt så jag bestämde mig för Blackberry istället, som kändes lite mer vintrig. Problemet med när jag köper saker såhär är att jag själv blir sugen på att prova produkterna, så jag får se om jag kanske köper de här till mig själv också nån gång haha!
 

Kommentarer
Postat av: Mima

35 kronor för en så stor flaska body lotion! Det är inte sant, de är ju nästan gratis! :D

Svar: Det var jättebilligt! Tror den kostade ca 70 kr innan :)
BeautyBySoffy

2013-12-21 @ 19:44:36
URL: http://mimedus.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0