Riri Hearts MAC Lipsticks

 
Pleasure Bomb, Bad Girl RiRi, RiRi Woo, 215 kr
 
Rihanna har haft flera samarbeten med MAC det här året, och nu kommer Holiday-kollektionen. Den finns redan på webbshopen, men kommer inte ut i butik i Sverige förrän vecka 52. I kollektionen ingår bland annat ögonskuggor, bronzers och nagellack. Men det är läppstiften jag tänkte visa idag! 
 
De tre läppstift som släpps (i såå fina förpackningar!) är Pleasure Bomb, Bad Girl RiRi och RiRi Woo. Pleasure Bomb var läppstiftet jag fick av pappa, och jag har visat swatches på det och några andra ögonskuggor från MAC här. Det kommer snart komma upp ett inlägg om hur det ser ut på också! Det är i alla fall en jättefin rödrosa färg som är ganska stark.
 
Alla färger är matta och själv tycker jag att RiRi Woo också ser väldigt fint ut, men tror nog inte det nude-bruna är riktigt min nyans, men är säkert skitsnyggt på många! Pleasure Bomb är nog ändå den mest unika färgen här, dock är den inte riktigt sådär illrosa i verkligheten som den ser ut på bild.

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: haha, ja, tur att lyckan vände :) Lucia är otursföljd för mig tror jag ^^

2013-12-13 @ 18:45:36
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: Fitchis

Älskar deras samarbete ihop och kollektionen blev supersnygg! ♡

Svar: Jaa, produkterna är superfina! :D
BeautyBySoffy

2013-12-14 @ 15:32:54
URL: http://fitchis.blogg.se
Postat av: undefined

Jag vill ha Bad Girl RiRi!

Svar: Den skulle nog passa väldigt bra på dej! Själv tror jag inte jag skulle passa i den :)
BeautyBySoffy

2013-12-17 @ 00:19:02
URL: http://brownsugar.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0