Riri Hearts MAC Pleasure Bomb Review

Nu äntligen kommer en review på MAC Riri Hearts MAC Pleasure Bomb som jag har skrivit en hel del om sen jag fick det. Jag använde det en dag förra veckan, men ärligt talat har jag inte haft tid att fota det men nu kommer det alltså äntligen bilder! Jag tycker det är ganska förvirrande att det ser så rött ut i hylsan (vilket det även gör i verkligheten) men sen är mer rosa än rött på läpparna. Dock är det bra, jag tycker verkligen om färgen!
 
Som sagt har jag ju bara provat det ordentligt en gång, men bara på den dagen märkte jag hur otroligt bra läppstiftet är! Det är matt i finishen (utan att bli för torrt, det är ett krämigt läppstift) vilket är jättesnyggt till vardags tycker jag. Och det håller jättebra! Jag hade inte bättrat på det alls sedan morgonen och efter lunchen syntes det inte att jag hade ätit! Jag tänkte gå och bättra på det, men det var liksom inte så mycket att bättra på haha. ;) När jag kom hem var det också i princip som orört. Så otroligt bra hållbarhet och jätteläcker färg. Dessutom känner man sig inte sådär jättesminkad som man kan göra med rött läppstift, utan det här är mer naturligt. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0