Testar huden!

Sen jag bestämde mig för att börja använda annat smink än det som hörde ihop med min Neostrata-serie så tycker jag inte min hud har blivit sämre, utan den har varit i princip likadan. Nu har dock en del hudvårdsprodukter ur Neostrata-serien tagit slut så jag har använt en annan rengöring några gånger nu. Min hy har fått lite fler finnar, men det kan ju bli så när man byter produkter så jag ska testa ett tag till. 
 
I alla fall så tänkte jag att om jag redan har brutit "bara använda Neostrata"-löftet, så kan jag lika gärna använda peeling och ansiktsmask också, vilket jag inte har gjort på mer än ett halvår! Så ikväll blir det premiär, och jag ska använda Yves Rocher Pure System Daily Exfoliating Cleanser och Formula 10.0.6. No Time To Shine Mud Mask. Hoppas min hud tål det! Dock minns jag att ansiktsmasken sved väldigt mycket när jag använde den för typ ett halvår sen, men det är väl då den verkar antar jag. Jaja, jag får se hur hyn reagerar, och när jag slutat med Neostrata helt kommer jag antagligen återkomma med om min hy förändrats mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0