Too Faced Vårnyheter

Too Faced Chocolate Bar Palette ca 340 kr
 
Har ni sett nyheterna från Too Faced vårkollektion 2014? Jag såg dom för några dagar sen, och några av grejerna har gjort mig lite nyfiken. För det första är den här chokladpaletten helt underbart fin! Jättefina vardagliga skuggor som känns väldigt användbara. Bra blandning mellan matta och skimriga, och det finns även några lite mer färgglada färger. Dessutom luktar alla skuggor choklad haha!
 
Läppstiften ser också superfina ut, och vem vill inte ha ett läppstift från Too Faced liksom? Här är färgerna som jag har spanat in lite extra:
 
Too Faced La Creme Lipstick Bon Bon ca 150 kr

Jättefin, lite korallfärgad nyans som jag tror passar perfekt på våren när man har börjat få lite färg, och kollektionen är ju just vårkollektion så det passar perfekt!
 
 
Too Faced La Creme Lipstick Jelly Bean ca 150 kr

Åååh, så himla härlig färg! Jelly Bean är den färg jag först fastnade för av de här, och fortfarande den jag tycker är snyggast. Dock tycker jag den kunde kommit ut nu på vintern istället, för det här är ju verkligen en sån där perfekt färg att ha ute i snön när man är blek men ändå rosig om kinderna.
 
Too Faced La Creme Lipstick Taffy ca 150 kr

Taffy är ett väldigt diskret och naturligt läppstift som jag tror jag skulle gilla eftersom jag trivs bra i naturliga färger. Att den är nude åt det rosa hållet är superbra, så det inte blir någon fjortis-orange färg på läpparna. Tycker den här ser så soft och mjuk och fin ut. :D

Kommentarer
Postat av: Louise

åh den paletten vill jag ha! :)

Svar: Ja den ser verkligen jättefin ut! :)
BeautyBySoffy

2013-12-12 @ 21:01:33
URL: http://loisjohansson.blogg.se
Postat av: Lina

Jag borde köpa läppstiftet från Too faced som heter Taffy. Eftersom jag söker efter ett naturligt rosa färgat läppstift :)

Svar: Det skulle nog vara ett perfekt val då! Du får säga vad du tycker om det om du köper det :)
BeautyBySoffy

2013-12-13 @ 15:17:11
URL: http://lollizlina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0