Ny sprutdeo från Dove

Den här deon, Dove Natural touch Dead sea minerals, fick följa med mig hem förra veckan. Jag har aldrig använt en sprutdeo förr, och jag tyckte de verkade smidiga så jag köpte en. Det skönaste är att man kan använda den även fast man är lite äcklig, utan att smutsa ner den. Och den här luktar jättegott! Visst, den luktar kanske lite väl mycket, men den är fräsch. Det enda dåliga är väl kanske att den är lite stor och klumpig. Och det kan göra lite ont när man sprutar i början (det är kallt!), men man vänjer sig nog.
 
Finns lite överallt antar jag (jag köpte den på Lindex), och kostar ca 40 kr.

Kommentarer
Postat av: B R O W N S U G A R

Oh vill testa!

Svar: Gör det! ;)
BeautyBySoffy

2013-03-01 @ 15:16:29
URL: http://www.brownsugar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0