Vichy Normaderm

Här kommer det jag köpte igår! Jag har läst lite om Vichy Normaderm, och hela serien ska motverka bland annat stora porer och fet och blank hy. På bilden har vi rengöringen och ansiktsvattnet. Testade dem imorse, och de verkar vara bra. Gel-rengöringen känns ganska mycket som vanlig handtvål, fast inte så uttorkande, och vattnet, upptäckte jag efter att jag använt det, innehåller alkohol! Oups, som jag så duktigt sa till ansiktsbehandlings-tjejen igår, "man ska inte köpa produkter med alkohol i".... Jaja, jag har i alla fall inte blivit sådär röd och irriterad i huden som jag ibland kan bli.
 
Vichy Normaderm Rengöringsgel ca 149 kr
Vichy Normaderm Skintonic ca 139 kr
 
Dagkrämen och nattkrämen. Jag har bara provat dagkrämen än så länge, och den känns väldigt återfuktande. Åtminstone jämfört med The Body Shop-krämerna jag hade förut. De återfuktade ju knappt alls, kändes bara som de snodde fukt från mig. I alla fall, dagkrämen kändes mjuk och bra, och jag hoppas att nattkrämen känns extra vårdande eftersom jag enligt p.a.u.s.-tjejen behövde mer fukt.
 
Vichy Normaderm Dagkräm ca 169 kr
Vichy Normaderm Nattkräm ca 169 kr
Finnkrämen köpte mamma till mig häromdagen, och den har jag faktiskt redan använt ett par gånger. Den är blå (läskigt!) men jag kan faktiskt säga att jag har sett resultat av den, och den irriterar inte min hud som Basiron gjorde!
 
Vichy Normaderm Anti-Spot Concentrate ca 139 kr
 
Det finns även en anti-age-dagkräm och 3-i-1-rengöring i serien. Priserna kan variera lite mellan internet och affärer.
 
Obs! Serien går snart ut, så om du vill prova den är det nog dags att göra det snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0