Victoria's Secret

Oj, höll på att glömma att visa vad jag köpte på Victoria's Secret när jag var i New York! Min kompis skulle få en del av det jag köpte, så jag ville inte visa det direkt när jag kom hem.
 
Det var ett superduperbra erbjudande; tror det var 6 body mists/body lotions för 20 dollar (alltså typ 140 spänn :O), och då fick man också en till produkt på köpet. Så min syrra och jag köpte några saker var. Jag köpte två body mists och dessutom ett läppglans (läppglanset var inte med i erbjudandet), och så en body mist och en body lotion till min kompis.
 
 
 
 
Mistsen luktar väldigt starkt till en början, men efter ett tag sjunker de in. Gillar't!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0