Smink från Walmart!

Nu är jag hemma igen från min USA-resa! Det var riktigt roligt, och såklart så shoppade jag lite smink. ;D Köpte faktiskt detta på Walmart, som är en allt-i-ett-butik. Där finns det mycket budgetsmink till väldigt billiga priser, så om du har vägarna förbi USA måste du åka till Walmart! Mest nyfiken var jag på BB-cremen från Maybelline, och jag har provat den och den täcker bra. De två läppstiften från Wet n' Wild kostade bara cirka 5 kronor styck, helt sjukt billigt! (Hemma i Sverige kostar de dock 49 kr/st.)
 
Från vänster: Maybelline New York Dream Fresh BB
                      Wet n' Wild Cold Icon Blusher
                      Wet n' Wild Silk Finish Lipstick
                      Wet n' Wild Cover All Stick
                      E.l.f. Tinted Moisturizer 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0