Födelsedagsshoppingen

Som jag sa i förra inlägget så shoppade jag lite igår, och här är skörden haha! Eller, egentligen köpte jag faktiskt bara en av de här grejerna och det är nagellacket. Jag såg OPI's Coutoure de Minnie A Definitely Moust-have i en tidning och tänkte att jag måste ha den hallonröda färgen! Men när jag såg bilder på google tyckte jag inte den såg lika fin ut längre och struntade i den ett tag. Men när jag gick in på Åhléns igår och såg det, det sista kvar i den färgen, insåg jag att färgen var helt perfekt och jag blev helt kär! Gud vad fint det är!
 
Så jag köpte det för födelsedagspengarna jag fick av farmor, tack Farmis!, och blev även medlem på Åhléns. När jag berättade att jag fyllde 16 den dagen (man måste oftast vara 16 för att bli medlem) så slängde hon i kassan ner en saltspray från Toni & Guy och ett prov på Niveas nya In-Shower Body Milk, helt gratis! Min kompis fick också de grejerna, jättesnäll var hon!
 
Här har ni lacket i dagsljus, men det är inte sådär ljust rosa! Det är hallonrött blandat med rosa, skulle jag beskriva det.
 
Det är jättefint och jag ska måla naglarna med det senare idag, så ni ska få se bilder. Mitt första OPI-lack, superhappy! Mitt bästa tips om ni har varit nyfikna på det här är att gå in i en affär och titta på det. Bilder gör inte det här lacket rättvisa, det upptäckte ju jag när jag såg det på Åhléns. Så gå och kolla på det på riktigt!
 
 

Kommentarer
Postat av: frida svensson

Åh älskar lacket från OPI: så härlig färg!

Svar: Jag vet! Tänkte visa hur det ser ut på senare, det är jättefint men tyvärr började det flagna ganska snabbt.
BeautyBySoffy

2013-07-11 @ 11:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0