I Love... Strawberries & Milkshake

 
Glömde ju och visa er duschgelen jag köpte förra veckan! Den var helt klart ett spontanköp, haha. Såg den på Lindex-rean för 35 spänn, och eftersom jag har velat testa något från "I Love..." ett tag så köpte jag den självklart. Den kostar 69 kr annars, så 35 kr för 500 ml var riktigt bra!
 
Jag har bara testat den en gång än så länge, och jag tyckte den luktade lite konstigt och lite väl tillgjort sött i flaskan men när man använder den luktar den supergott! Sött och fräscht. 
 
Jag kan inte säga så mycket mer om den nu (och eftersom jag har en massa shower gels hemma just nu kommer jag nog inte börja använda den på ett tag), men det kommer antagligen en recension på den när jag har hunnit testa den tillräckligt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0