Lyx VS Budget: Concealer

Make Up Store Cover All Mix 285 kr, Viva La Diva 3 In 1 Concealer 85 kr
 
Dagens tema för Lyx VS. Budget är concealers! En lagom täckande concealer är en viktig grund till sminket, och en som säkert de flesta känner till är Make Up Store Cover All Mix, den sägs vara väldigt bra. Dock är den inte bara väldigt bra utan också väldigt dyr, 285 kr för en concealer känns lite väl saftigt. Tur då att Viva La Diva har en i princip likadan för 200 kr mindre! Den blir ofta jämförd med Make Up Store's variant. Som ni ser är det samma färger på de båda produkterna, och samma konsistens, krämconcealers. Jag har hört många säga att Viva La Diva's 2 In 1 Concealer är minst lika bra, och det tror jag på. Enda skillnaden mellan dem är alltså priset, och det är ju inte så dumt att det är så!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack för tipset! Då sparar man ju in lite kosing på det :)) Fin blogg! ;P

Svar: Ja, det kan man göra! Tack så mycket! :)
BeautyBySoffy

2013-07-30 @ 19:41:06
URL: http://eidensjo.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tack för tipset, då sparar man in lite extra kosing på det! Fin blogg!! ;P skulle du vara intresserad av ett länkbyte? ;P

Svar: Tack! :) Ja, kanske det, jag kan höra av mig i så fall :)
BeautyBySoffy

2013-07-30 @ 19:42:44
URL: http://eidensjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0