NOTD: OPI A Definite Moust-Have

 
Kommer ni ihåg OPI-lacket från deras kollektion Couture De Minnie som jag köpte för ett tag sen? Jag har redan använt det en gång och ddet är verkligen superfint! Det är lite mer illigt rosa än vad det ser ut som på bilderna, men det är heller inte för skrikigt. Love it! Det enda tråkiga är att sist satt det bara två dagar (kanske lite mindre till och med, minns inte riktigt) innan det skavde upp sig för mycket för att jag skulle vilja ha det på längre. Och då hade jag ändå överlack! Har i och för sig inte ett topplack i världsklass, men ändå. Kanske inte världens bästa kvalité, men det är ju så snyggt!
 
Målade självklart tånaglarna också:
 
 

Kommentarer
Postat av: Minna

Superfint nagellack!

Svar: Ja, visst är det? Älskar det! :)
BeautyBySoffy

2013-07-30 @ 22:07:32
URL: http://minnasdayview.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0