Sommarfavoriter!

Nu när det är sommar och varmt så gillar jag inte så mycket att ha tunga parfymer på mig. Därför har jag använt mig mest av body mists nu i sommar! Jag vill heller inte få solfläckar vilket man kan få om man har parfym och solar. Dessa mists som är på bilden har jag använt allra mest: The Body Shops Vanilla Body Mist och Victoria's Secrets Sheer Love. Älskar båda! De är så somriga och härliga.
 
TBS's mist luktar vanilj och såå himla sött, dessutom sitter den väldigt länge för att vara en body mist. VS's är också jättegod, men lite mer rosa, flickigt jättesött. Tyvärr kan man tröttna lite på doften om man luktar på den alldeles för mycket, typ en hel dag (som jag gjorde, hehe...) men bara man lägger undan den en stund så älskar man den när man tar fram den igen! Den sitter inte riktigt lika länge som den andra, men om man tar flera sprut eller sprutar på kläderna så sitter den bättre!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0