Color Club - nagellacket från Glossybox

Nu är nagellacket från Color Club testat! Fick det i min Glossybox och tyckte först färgen var lite väl skrikig, men  det visade sig vara en jättesnygg färg. Extra bra passar det på tånaglarna, det är så himla somrigt och fint! Dock var konsistensen väldigt klibbig och det torkade låååångsamt. Så långsamt att en del hann gå upp och skavas bort. Ytan kändes seg hela tiden, så man visste att om man kom emot för hårt så skulle det gå upp. 
 
En av orsakerna till att det blev ojämnt var att lite av min failade kaviar-manikyr var kvar, så det kan jag inte skylla på lacket.
 
Tycker ändå färgen är superhärlig och kommer nog använda detta en del i sommar, speciellt på fötterna. :)
 
Color Club Age Of Aquarius Nailpolish 69 kr/15 ml

Kommentarer
Postat av: Elina

Hej, jätte fin blogg du har, kolla gärna in på min!:)
Kram

Svar: Tackar tackar, det ska jag absolut göra!
BeautyBySoffy

2013-06-10 @ 15:27:49
URL: http://alifebyelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0