e.l.f. Beauty Club

20130127 Club-Banner
Om ni gillar e.l.f. borde ni verkligen gå med i deras Beauty Club! Det är helt gratis och man kan vara med i tävlingar och giveaways, och även få förhandsregistreringar till kundevents. Det går till så att man gör olika saker för att få poäng (väldigt lätta grejer!). Du får till exempel poäng när du kommenterar på deras blogg, när du recenserar deras produkter och när du skriver om dem på din blogg/facebook/instagram/osv. 
 
Jag är själv medlem och tycker det är väldigt lätt att få mycket poäng, och fördelen med mycket poäng är att man då automatiskt är med i olika giveaways. 
 
På deras Giveaway Bazar lägger de upp 4-6 produkter varje månad, som man kan lösa in mot 3000 poäng. Man kan även lösa in dem mot event-biljetter om det finns några sådana. Jag trodde fram till idag att man behövde hela 30 000 poäng för att lösa in dem mot en e.l.f.-produkt, så gissa om jag blev glad när jag såg att det bara var 3000!? Tycker detta är en superkul grej, men det är först till kvarn som gäller på dessa produkter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0