Försommarsång 2013

Det var såhär jag såg ut på Försommarsång, klänningen är från Manhattan. Håret gjorde jag inte så mycket med, utan satte bara upp det på båda sidor med hårnålar.
 
Sminket la jag ner mer tid på:
 
Det fick bli en mellanmörk sotning med vitt och silver, och en svart eyeliner på det. På läpparna hade jag mitt nude-färgade Maria Montazami-läppstift. 
 
Måste få tillägga att jag höll på med eyelinern till perfektion! Vingarna blev inte likadana från början, så jag stod där lääänge. Jag kan liksom inte bara åka iväg utan att vingarna är åtminstone nästan likadana, och snygga, hehe. ;)
 
Produkter jag har använt:
 
Bas:
Foundation: Exuviance Skin Caring Foundation SPF 15
Concealer: e.l.f. Corrective Concealer 
 
Ögon:
Concealer (som primer): Wet 'n Wild Cover All Stick
Ögonskugga: The Body Shop Shimmer Cubes Palette 18 (den vita och den grå, älskar paletten!!)
Eyeliner: IsaDora Colourful Eyeliner 10 Black
Mascara: MaxFactor False Lash Effect Waterproof
 
Läppar:
Läppstift: Make Up Store Maria Montazami Pink

Kommentarer
Postat av: B R O W N S U G A R

Fint =D

Svar: Tack!
BeautyBySoffy

2013-06-13 @ 14:29:44
URL: http://www.brownsugar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0